๐“ช๐“ท๐“ฐ๐“ฎ๐“ต๐“ฒ๐“ท๐“ฎ ๐“ซ๐“ต๐“ธ๐“ฐ๐“ฐ๐“ฒ๐“ฎ







"ไธ€ๅƒ่‹ฑ้‡Œ็š„ๆ—…็จ‹ไนŸๆ˜ฏไปŽไธ€ๆญฅๅผ€ๅง‹็š„ใ€‚" - Mary Quant








Angeline | 90s batch | blogger since 2011 | a wife | mommy soon pray for me | non-muslim | chinese blogger |




RECENT POST

NETWORK



QUES&OPI


MACAM MANA NAK CANTIKKAN BLOG
Tuesday at August 06, 2019
ok firstly, yin nak ucapkan welcome untuk orang baru berbloggie! mungkin you all semua nak mulakan hobby baru so yin berikan sambutan suam-suam untuk you all. firstly nak cakap, yin punya bahasa akan campur-campur ini sebab yin in real life akan bertutur bahasa english tapi memandangkan yang banyak berbloggie ini berbahasa melayu so yin try the best ok! correct if i have any mistakes dalam berbahasa melayu dan boleh ajukan apa-apa sahaja soalan di dalam cbox yin macam, tutorial, tips, dan etc.

untuk pemula yin lebih sarankan you all guna blogskin. dan yin mungkin hanya akan bagi sepenuhnya tutorial untuk blogskin sahaja ini kerana yin menggunakan blogskin. tp kalau ada yang request untuk template biasa, yin akan buat. so now yin tak mau cakap lebih-lebih lets direct to the point. 

firstly you all mesti pergi ke DASHBOARD โžœ THEME 
and then scroll sampai bawah sekali korang akan jumpa ini, betul? 

โ‡“

tekan dan dia akan keluar lagi dibawah dia seperti ini:
Revert to classic theme

Tadaa, there you go. You all sudah pun berjaya menukar theme korang menjadi blogskin. bila sudah guna blogskin you all akan banyak bermain dengan coding. so rajin-rajinla bertanya untuk apa soalan di dalam cbox i. i akan ajar dan belajar dengan you all cara-cara mencantikkan lagi blog kita ni bersama-sama!

ps: untuk mendapatkan code blogskin yang cantik-cantik dan simple, you all boleh google sahaja FREEBIES BLOGSKIN akan keluar banyak blogskin dan you all boleh pilih yang you all suka. yin akan juga buat freebies soon untuk you all. so jangan lupa request sahaja berkaitan dengan blogskin di dalam cbox yin! dan jangan lupa untuk komen kalau tak menjadi atau apa-apa sahaja just let me know. thanks guy!!











1 comments



Blogger angeline99 said...

test

 

Post a Comment

1 comment(s)



N E W E R P O S T โ†’






ยฉ 2013 - Layout created by Fluerica.
Do you know ?Honesty is the best policy in life